Hoe werkt onze support?

Het bieden van een zo goed mogelijke support is voor ons als organisatie een van de belangrijkste pijlers. Na jarenlang telefonische support te hebben geboden zien wij dat de meeste vragen die bij ons binnenkwamen simpelweg niet direct te beantwoorden zijn. Dit heeft vaak te maken met de technische aard of prioriteit van de vraag, welke dan nader onderzoek van onze kant nodig heeft om tot een goed antwoord met het juiste advies of oplossing te komen.

Vanaf heden zullen wij dan ook primair support bieden via e-mail. Daarnaast verruimen we onze openingstijden van 08.00 tot 20.00 uur (voorheen 09.00 tot 17.30 uur). Wij streven er naar om op werkdagen binnen enkele uren te reageren. In de praktijk zal dit vaak sneller zijn.

Door de overstap op e-mail krijgen wij ook een betere indruk wat er speelt en waar juist meer of minder vragen over binnenkomen. Deze kennis zullen wij dan ook gebruiken om onze kennisbank te verbeteren en uit te breiden.

Ook wij begrijpen dat het soms kan voorkomen dat telefonisch contact een snellere oplossing kan bieden. In dit geval zullen wij aangeven dat we graag even met je bellen.

Nog hulp nodig? Neem contact op Neem contact op